METRO 2039
METRO 2039 to kolejna strzelanka FPS od uznanych mistrzów opowieści, 4A Games. Zapuść się do mrocznego serca postapokaliptycznej Moskwy, aby stoczyć dramatyczny bój o samą duszę Metra.
Przez ćwierć wieku ostatni ludzie, którzy przetrwali wojnę atomową, zaciekle walczyli w głębi tuneli metra pod skażoną Moskwą. Teraz w końcu zjednoczyli się pod przewodnictwem jednego przywódcy — Huntera, fanatycznego członka zakonu Spartan.
O pokoju jednak nie może być mowy. Reżim Novoreichu Huntera rządzi dzięki propagandzie, budząc strach i podporządkowując sobie mieszkańców w imię nowej wojny o powierzchnię przeciwko mrocznemu, budzącemu grozę nieprzyjacielowi.