Metro: Last Light Redux
Beneath the ruins of post-apocalyptic Moscow, in the tunnels of the Metro, the remnants of mankind are besieged by deadly threats from outside... and within.
Mutants stalk the catacombs beneath the desolate surface and hunt amidst the poisoned skies above.
But rather than stand united, the station-cities of the Metro are locked in a struggle for the ultimate power, a doomsday device from the military vaults of D6. A civil war is stirring that could wipe humanity from the face of the earth forever.