Metro Simulator
Sterowanie pociągiem odbywa się zgodnie z rzeczywistymi zasadami i przy użyciu wielu realistycznych funkcji.
Bardzo ważną częścią każdego metra i kolei jest sygnalizacja świetlna. W grze zastosowano mechanikę sygnalizacji świetlnej, a gracz może przełączać zwrotnice.
Zobaczysz najpiękniejsze metro na świecie - Metro w Moskwie. Stacje i tunele są tworzone tak dokładnie, jak to możliwe, zgodnie z rzeczywistością. Na odcinkach szyn obserwuje się wszystkie zbocza i zakręty. Aby udostępnić tę grę jako Early Access, przygotowaliśmy 2 linie - 8A (Solntsevskaya Line) i 11 (Big Circle Line).