Mia and the Dragon Princess
Mia marzy o przygodzie, ale czuje się odpowiedzialna wobec swoich współpracowników – których traktuje jak przyszywaną rodzinę – i dlatego trzyma się swojej nudnej pracy i niechcianego życia. Kiedy pojawia się wystraszona i ścigana tajemnicza kobieta (Marshanda), Mia postanawia przyjąć ją pod swoją opiekę i odkryć jej tożsamość. Tak rozpoczyna się przygoda pełna intryg, tajemnic i niebezpieczeństw.
Wybory widza poprowadzą przygodę Mii i określą jak ona się zakończy dla Mii i dla całej grupy. W trakcie gry twoje wybory mogą przybliżyć ci tożsamość tajemniczej kobiety, ale to, jak Mia się zachowa wobec całej grupy, także ma znaczenie. Poważnie zastanów się nad każdym wyborem.