Miasma Chronicles
From the creators of Mutant Year Zero: Road to Eden comes a beautifully crafted tactical adventure you won’t forget. Embark on a quest across a post-apocalyptic wasteland torn apart by a savage force known only as the ‘Miasma’.
In the not-too-distant future. America has been torn apart by a savage force known only as the ‘Miasma’.
Meet Elvis, a young man brought to the mining town of Sedentary as a baby. Left by his mother in the care of a robotic older ‘brother’ and given a mysterious glove with which he can control the Miasma.
From the creators of Mutant Year Zero: Road to Eden, comes a beautifully crafted tactical adventure you won���t forget.