Might & Magic: Chess Royale
Her biri benzersiz, güçlü ve belirli Gruplara ait olan Might & Magic Universe'den toplayabileceğin tonlarca Kahraman ve Birlik var.
99 oyuncuya karşı oynayabileceğin, nefes kesici gerçek zamanlı karşılaşmalar! Her raunt önemlidir: Savaş alanında ayakta kalan son Kahraman kim olacak?