Might & Magic: Heroes VI
Legendarny Generał Archanioł wraca zza grobu, ale jego moce są osłabione. Dręczony przez straszliwe wspomnienia z czasu Wojen Starszych Ras knuje, jak odzyskać swoje moce i przejąć kontrolę nad Ashanem, niszcząc przy tym zarówno Bezimiennych, jak i Demony w serii ostrożnie zaaranżowanych ataków oraz zdrad. Nie docenia jednak potęgi aż nadto ludzkiej dynastii Gryfów.