Might & Magic: Heroes VI
Heroes V'teki olaylardan 400 yıl önce geçen Heroes VI, bir kahraman ailesini, Meleklerin kadim rakipleri Faceless (Yüzsüzler) ile henüz kapanmamış bir defteri sonsuza dek kapatmayı planladıkları hızlı tempolu, destansı bir hikâyenin tam ortasına atıyor.
Efsanevi bir Archangel General (Başmelek Generali) yeniden dirilir ancak eski gücünden eser yoktur. Mürver Savaşları'nın (Elder Wars) korkunç anılarıyla boğuşan Başmelek, güçlerini geri kazanmayı ve dikkatle düzenlenmiş bir dizi saldırı ve ihanetle hem Yüzsüzleri hem de İblisleri yok ederek Ashan'ın kontrolünü ele geçirmeyi planlar. Ancak fazlaca insani Griffin hanedanının gücünü hafife alır.