MIGHT & MAGIC HEROES VII
To gra w scenerii świata fantasy, z mechanizmem rozwoju postaci z gier RPG oraz mocnym wątkiem fabularnym. Wyruszysz w podróż, której nigdy nie zapomnisz! Eksploruj i podbijaj magiczny świat Ashen. Rozwijaj swoją gospodarkę i zarządzaj nią. Prowadź do boju armie pełne legendarnych stworzeń. Stwórz swoich bohaterów mocy i magii dzięki setkom umiejętności i potężnych artefaktów.
Poniższe dodatki wprowadzają graczy w nowe światy, gdzie znajdą nowe frakcje, moce i opowieści.
W Zaginionych Opowieściach Axeoth możesz odkryć Iranese, jeden z kontynentów Axeoth, gdzie toczyła się kampania Heroes IV.
Minęło pięć lat od wydarzeń przedstawionych w Might & Magic Heroes VII. W twoje ręce złożone zostały losy nowej frakcji — Fortecy i strzegących jej niepokornych Krasnoludów, a także szansa na poznanie najmroczniejszych rozdziałów ich historii.