Kunio & Riki Character Pack
The hot-blooded renegades Kunio & Riki from the hit series River City Ransom/Kunio-kun have joined the Mighty Fight Federation! Use their signature moves like “Mach Punch”, “Mach Kick”, “Acro Circus” and pick up items like dodge-balls and baseball bats to pummel your opponents faster than they can say “BARF!”