Pakiet postaci Kunio i Riki
W gorącej wodzie kąpani renegaci Kunio i Riki z popularnej serii River City Ransom/Kunio-kun dołączyli do Mighty Fight Federation! Korzystaj z charakterystycznych ruchów takich jak „Mach Punch”, „Mach Kick” czy „Acro Circus” i podnoś przedmioty takie jak piłki do gry w zbijaka i kije bejsbolowe, aby rozłożyć przeciwników na łopatki, zanim zdążą powiedzieć „BARF!”.