Edycje Milky Way Prince — The Vampire Star
Zdobądź pełną wersję gry i jej kompletną ścieżkę dźwiękową, zawierającą ponad 30 minut oryginalnej, barokowej muzyki elektropopowej skomponowanej przez autora gry, Lorenzo Redaelliego.