Milky Way Prince — The Vampire Star (oficjalna ścieżka dźwiękowa)
Barokowa elektropopowa podróż po włoskich i japońskich klimatach muzycznych — posłuchaj 13 utworów zawierających ponad 30 minut oryginalnej muzyki skomponowanej przez autora gry, Lorenzo Redaelliego.