Milky Way Prince – The Vampire Star Orijinal Oyun Müzikleri
İtalyan ve Japon etkilerini barındıran bir barok elektropop yolculuğu: Oyunun yazarı Lorenzo Redaelli tarafından yazılan ve 30 dakikadan fazla süren 13 parçayı dinle.