Milky Way Prince — The Vampire Star
Milky Way Prince to częściowo autobiograficzna historia w całości zaprojektowana, zaprogramowana, zilustrowana i napisana przez młodego autora, Lorenzo Redaelliego.
„Będąc z partnerem z osobowością borderline myślałem, że zakochanie się w takiej osobie jest porównywalne ze staniem się częścią binarnego systemu gwiazd. Jest to najrzadsza, najcenniejsza rzecz we wszechświecie — jednak im większe więzi łączą ze sobą te osoby, tym bardziej niezrównoważone się stają.”
„Moim zamysłem było stworzenie wciągającego doświadczenia, w którym gracz jest zmuszony odnaleźć się w dynamice niezwykłego związku. Postać, z którą wchodzisz w interakcję, dostosowuje swoje zachowanie do twojego — używając terminologii akademickiej, może zastosować »testy wściekłości«, »bombardowanie miłością« lub w inny sposób obarczyć cię poczuciem winy. Rozgałęziająca się fabuła jest oparta o zmienne, takie jak »poddanie się« i »zainteresowanie«, które zmieniają się przy każdej interakcji.”
Gra zawiera treści prezentujące wykorzystywanie i skrajne zaburzenia osobowości, które niektórzy mogą uznać za stresujące lub niepokojące — łącznie z osobami, które same mogły mieć podobne doświadczenia.