Mining Rail Adventure
W grze Mining Rail Adventure odwiedzisz świat przygód i ekscytujących przejażdżek kolejkami górskimi, przeplatających się głęboko w górach. Czeka cię podróż przez rozgałęzione tunele, rozległe jaskinie, ukryte komnaty i otwarte przestrzenie. Podczas poszukiwań lśniących kryształów możesz odkryć tajemnicze miejsca i zapomniane światy.
Po zdobyciu kryształu cicha atmosfera rozpada się na kawałki. Kryształ należy dowieźć na stację zanim ulegnie rozkładowi. Na szczęście górnicy, a nawet duchy, służą pomocą w znalezieniu najszybszej trasy do wyjścia. Kierujesz wózkiem kopalnianym przez labirynt tuneli, jednocześnie koncentrujesz się wyłącznie na szybkiej jeździe, aby wyjechać z kopalni i dotrzeć do doliny. Zwracaj uwagę na zakręty, uważaj na dzikie zwierzęta i wydobywaj cenne diamenty podczas Szalonego Wydobycia. Nie zapomnij jednak dotrzeć do stacji na czas.
Ogromna kampania: 110 poziomów w 11 tematycznych rejonach, w tym 10 strefach wojskowych i 10 nawiedzonych kopalniach.
Dynamiczne środowiska: Majestatyczne jaskinie, rozgałęzione tunele i 8 różnych warunków pogodowych.
Podwójna perspektywa: Możliwość płynnej rozgrywki zarówno w widoku pierwszoosobowym (1.), jak i trzecioosobowym (3.).
Światy pełne życia: 15 różnych gatunków dzikich zwierząt, a także robotnicy, wrodzy żołnierze i widma gór.
Postępy w grze: 30 ulepszeń i 6 kategorii w sklepie do kupienia za zdobytą walutę (bez mikropłatności)!