Minit
„Minit” to osobliwa krótka przygoda rozgrywana w 60-sekundowych podejściach. Opuść bezpieczny dom, by pomóc niezwykłym postaciom, odkryć niezliczone sekrety i pokonać niebezpiecznych wrogów — wszystko w nadziei na pozbycie się dość niefortunnej klątwy, która skraca każdy dzień do jednej minuty. „Minit” jest owocem współpracy Kitty Calis, Jana Willema Nijmana, Jukio Kallio i Dominika Johanna.