Missile Command: Recharged
Missile Command: Recharged is a re-imagining of the beloved classic with fast-paced, arcade action where players must defend their bases by blasting an endless barrage of missiles hailing from the sky. Launch counter-missiles to protect your base and target powerups to gain an edge at critical moments. Missile Command: Recharged will appeal to those that fondly remember playing the original or its many iterations, and a whole new generation of gamers that are looking for fast-paced, pick-up-and play, arcade goodness.
Compete in global online leaderboards and aim to claim bragging rights as the top missile commander.