Mixtape
Üç arkadaş, beraber takıldıkları son gecede son bir maceraya atılır. Bir nesli kasıp kavuran müziklerin eşliğinde, anılarla dolu bir karışık kaset yolculuğuna çık.
Mixtape, BAFTA Ödüllü The Artful Escape adlı oyununun geliştiricileri olan Beethoven & Dinosaur tarafından geliştirildi. Klasik büyüme hikâyelerinden ilham alan Mixtape; nostaljik bir amaçsızlık hissi, gençliğin muzipliği, müzik ve ergenliğin iniş çıkışları ile büyümenin, değişmenin, bir şeyleri geride bırakmanın yarattığı o tatlı burukluğu bir araya getiriyor.