MoeSpotter - Odkryj tajemnice dziewcząt!
Ta gra ma wiele fascynujących fabuł, każda z kilkoma intrygującymi poziomami. Na każdym poziomie przedstawione zostaną dwie prawie identyczne obrazki, a ty musisz znaleźć i zaznaczyć wszystkie subtelne różnice, aby przejść do następnego wyzwania. Przechodząc przez poziomy, odkryjesz życie tych dziewcząt i odsłonisz ich ukryte sekrety.