MoeSpotter - Genç Kızların Gizemlerini Keşfedin!
Bu, 'güzel kızları' ve 'farkları bulmayı' birleştiren bir oyun. Farklı bir dünyada olacak, JK'dan hizmetçilere kadar kızlarla karşılaşacaksınız. Günlük yaşamlarındaki farklılıkları bularak bilinmeyen yönlerini keşfedin!
Bu oyun, her biri birkaç ilginç seviyeye sahip birçok büyüleyici hikaye özelliği taşır. Her seviyede, iki görünüşte aynı resim sunulacak ve tüm ince farkları bulup daire içine almanız gerekecek, bir sonraki meydan okumaya ilerlemek için. Seviyelerden ilerledikçe, bu kızların hayatlarını keşfedecek ve saklı sırlarını açığa çıkaracaksınız.