Demo
Collect resources, buy and upgrade properties, mess with your opponents, and avoid their tricks to win the race for riches.
No more board! Roam the streets of Monopoly City to collect money, water, and electricity.
Get power-ups from the Community Chests! Use them to mess with your opponents and gain an advantage to win.