MONOPOLY Madness
Sevdiğiniz gayrimenkul ticareti oyununu hiç görmediğiniz bir şekilde yeniden keşfedin. Bay MONOPOLY tatildeyken yerine geçici olarak geçecek birini arıyor! Bay Monopoly'nin yerini almak için kimin yeterli olduğunu görmek adına gerçek zamanlı rekabetçi bir yarışa girmeye hazır olun.