Træd ind i Star Wars-universet med en ny og vovet udgave af MONOPOLY. Oplev legendariske filmiske øjeblikke, mens du spiller med venner og familie på ikoniske lokationer fra hele sagaen.
Hver eneste figur indeholder særlige helteegenskaber, så du kan forme dit holds sammensætning og føre dit hold til sejr. Tag styringen over legender som Darth Maul og Princess Leia, der hver har spilafgørende færdigheder, der kan vende alt til din fordel.
Spillet kan ændre sig ved bare et terningekast, når ejendomme skifter hænder på et øjeblik. Dynamiske GO-begivenheder bringer spilændrende overraskelser med sig, der hurtigt kan vende udviklingen, så hver eneste tur bliver afgørende, og sejren forbliver uforudsigelig indtil allersidste runde.