Monospaced Lovers
Monospaced Lovers geleneksel Metroidvania türüne meydan okuyan zorlayıcı bir platform-macera oyunudur. Oyunda keşif odaklı görevler ve klasik Zelda türünü anımsatan bulmacalar ile birlikte görsel romandan esinlenen duygusal ve felsefi bir hikâye deneyim edeceksin.
Oyunun kendine has bir türe ev sahipliği yapabilmesi ve mevcut iki türün karışımını daha iyi bir şekilde yansıtabilmesi için çabalıyoruz.
✨ Geleneksel tarzdaki bulmacalara kafa yorarak oyun içi ipuçları elde et. Çocukluk çağımıza ait o keşif duygusunu sana bir yetişkin edasıyla yaklaşan Fez, La Mulana, Majora’nın Maskesi’nden ilham alan bu oyunla tat.
✨ 100.000’den fazla kelimeden oluşan duygu yüklü bir hikâyeye tanıklık et. Komedi, drama, sosyal anksiyete ve felsefe kokan diyaloglarla dans et. Aralara serpiştirdiğimiz “sessiz ana kahraman” mecazından yola çıkarak karakterinin his dünyasına yön ver.
✨ Yerel Tanukilerle konuş, Tortuca öğren ve memleketinin her bucağını keşfederek 60 toplanabilir eşyanın sahibi ol. Dallanıp budaklanan, topladıkça daha çok toplattıran ve keşif yüklü bü rol yapma oyunu tüm hikâye görevleriyle seni bekliyor.
✨ Mermilerden kaç! 4’ten fazla bol bol savuşturma gerektirecek BSC barındıran arenalar sayesinde parkur mekaniğinin yeni yönlerini keşfedeceksin.