Monster Energy Supercross 25 - Experience Multiplier
Experience is never too much, when you're racing on the track at full speed, right? Fortunately, there's this XP Multiplier, ready to boost your experience race after race!
Devotion to dirt and will to race deserve a lot more than claps. What about twice more XP? Guess what, the Experience Multiplier does just that: it doubles the score you gain from the missions and at the end of each event, so you can always get the most out of every race... experience.