Monster Energy Supercross 25 - Experience Multiplier
Gdy pędzisz po trasie z zawrotną prędkością, doświadczenie to twój najlepszy kumpel. Na szczęście mamy dla ciebie ten XP Multiplier, który zwiększy ilość doświadczenia zdobywanego w każdym wyścigu!
Poświęcenie dla wyścigów i wola rywalizacji zasługują na coś więcej niż oklaski. Ot, choćby dwa razy więcej doświadczenia. Tu z pomocą przychodzi Experience Multiplier: podwaja on twoją punktację otrzymywaną z misji i na koniec wydarzeń, pozwalając wycisnąć jeszcze więcej doświadczenia z każdego wyścigu.