Monster Energy Supercross 25 - SMX World Championship Final
Sięgnij po chwałę na jednym z najbardziej kultowych torów drag racingowych w Stanach Zjednoczonych - The Strip na obiekcie Las Vegas Motor Speedway w Las Vegas (Nevada, USA). Stań do wyścigu na torze, który łączy w sobie najlepsze elementy supercrossu i motocrossu, podczas wielkiego finału zmagań SMX World Championship!