Enjoy the maximum show with the Season Pass, thanks to tons of content that will make your experience even more adrenaline-pumping!
17 new trucks coming from different eras and universes await you, together with a new environment, containing 6 new tracks and 1 new arena to show off your skills, and a boosting XP Multiplier to get the most out of your tricks.