Monster Jam Steel Titans 2
Monster Jam Steel Titans 2 features more fan-favorite trucks in brand new Monster Jam worlds!
Brand new online multiplayer modes, 38 trucks to choose from and five new outdoor worlds! Drivers train at Camp Crushmore and compete in authentic stadiums to become the ultimate champion!
Competition! Compete just like the pros in 12 authentic stadiums and game modes inspired by the real-world shows!
Improved Gameplay! Enjoy a range of improvements in physics, career and exploration!