Monster Outbreak
Bu bir Canavar İstilası! Kral'ın boyutsal küresi bozuldu ve boyutsal canavar sürülerini Krallığa getirdi. Krallık Muhafızlarının hayatta kalan son üyesi Yulia olarak topraklarını koru, cephaneliğini geliştir ve hayatta kalarak küreyi bulup onu yok et!