Monster Tribe
Akama – rajska wyspa pochłonięta przez tajemniczą Szczelinę. Upadek zagraża niegdyś wielkiemu ludowi i tylko ty możesz powstrzymać nadejście ciemności. Okiełznaj potęgę stworzeń z wyspy, pokonaj naturę i przywróć ład w tej turowej grze taktycznej z otwartym światem!
Akama – samotna wyspa leżąca na bezkresnym oceanie i miejsce magicznego zjawiska znanego jako Szczelina. Kiedyś była źródłem nieograniczonej mocy dla ludzkości, dzięki magicznym stworzeniom: Ateyanom. Posiadając zdolności magiczne, żyli oni obok ludzkości przez wieki – do czasu, gdy ta harmonia została zburzona. Ateyanie zniknęli, stając się smugami światła na niemal bezludnej wyspie. Cywilizacje rozpadły się, dawne wielkie miasta i przemysł zostały przywrócone naturze. Pokolenia mijały w cieniu dawnej świetności. Potem coś się stało: Szczelina zaczęła pochłaniać wyspę, zagrażając ludzkości.
Monster Tribe stawia cię w roli ostatniej nadziei ludzkości, mędrca urodzonego z naturalnym połączeniem z Ateyanami, zdolnego do przywołania ich z pustki pomiędzy światem rzeczywistym a Szczeliną. Przemierz Akamę, zbierz armię Ateyan, wyszkol ich i odkryj dawno zapomniane tajemnice. Dlaczego Akama upadła? Co spowodowało, że Ateyanie zniknęli w pustce? Czy można zatrzymać Szczelinę?
Obudź Ateyan! Żyją w pustce między rzeczywistością a Szczeliną, można ich zobaczyć jako smugi światła unoszące się nad wyspą. Użyj zdolności bohatera, aby je obudzić i wykorzystać ich moc!
Zwiedzaj starożytne ruiny i dzikie tereny. Zbieraj surowce, aby ulepszyć sprzęt i pomóc przebudzonemu Ateyanowi rozwijać się i trenować.
Natura przejęła miasta Akamy od ludzkości i nie odda ich łatwo. Ateyanie również nie poddadzą się tak po prostu po wiekach pokoju z ludzkością.
Prowadź drużyny stworów w walce turowej: bitwy odbywają się na siatce, gdzie drużyny składające się z maksymalnie 4 Ateyan walczą ze sobą. Myśl, planuj i zwyciężaj!
Zbuduj potężną drużynę, która stawi czoła Szczelinie. W miarę jak Twoi Ateyanie będą zbierać doświadczenie, zarządzaj ich rozwojem za pomocą elastycznego systemu postaci w stylu RPG.
Pokonaj największe wyzwania, wkraczając do starożytnych wież, które są stałym elementem krajobrazu Akamy.