Monument Valley 3
Büyüleyici bir bulmaca dünyasında heyecan dolu, yepyeni bir serüvene adım at. Solmakta olan ışığı kurtarmak için bir maceraya atılan genç çırak Noor'a, değişen mimariler ve yükselen dalgalarla dolu bir diyarda rehberlik et.