Monument Valley
Księżniczka Ida wyrusza na wyprawę przez geometryczny labirynt. Rozwiązuj iluzje optyczne i przechytrz enigmatycznych Wronludzi, którzy zamieszkują ten samotny świat. Wspaniała grafika i kreatywne opracowanie dźwiękowe sprawiają, że każdy poziom zachwyca na swój sposób.
Od momentu zdobycia nagrody Apple Design Award i bycia okrzykniętą grą roku przez Apple w 2014 roku Monument Valley zdobyło niezliczone pochlebne recenzje od krytyków i milionów oczarowanych graczy.
Przemierzaj fantastyczne pałace i krajobrazy inspirowane pracami M.C. Eschera przy pomocy prostego, intuicyjnego sterowania dotykowego. Przekręcaj, przesuwaj i wchodź w interakcje z przedmiotami w środowisku, aby odkrywać sekrety i nowe ścieżki dla księżniczki Idy.