Monument Valley
Prenses Ida, anıtlardan oluşan bir labirentte bir maceraya çıktı. Optik yanılsamaları açığa çıkar ve bu ıssız manzarada yaşayan esrarengiz Karga İnsanları zekânla alt et. Çarpıcı görseller ve yaratıcı ses tasarımı sayesinde her seviye yeni bir keyif kaynağı olacak.
Apple Tasarım Ödülünü (Apple Design Award) kazandıktan ve 2014'te Apple tarafından Yılın Oyunu seçildikten sonra "Monument Valley", eleştirmenlerden ve büyülenen milyonlarca oyuncudan sayısız övgü dolu değerlendirme aldı.
Fantastik, M.C. Escher'dan ilham alan saraylarda ve manzaralarda basit, içgüdüsel dokunmatik kontrollerle yolunu bul. Gizli sırların kilidini açmak ve Prenses Ida'ya yeni rotalar oluşturmak için bük, kaydır ve çevredeki nesnelerle etkileşime gir.