Moonglow Bay
Moonglow Bay to rozgrywająca się w latach 80. XX wieku gra osadzona w przepięknych krajobrazach wybrzeża wschodniej Kanady. Poznaj pełną emocji historię opowiedzianą w tym spokojnym wędkarskim symulatorze życia z elementami RPG.