Moonglow Bay
1980'lerde, Doğu Kanada kıyı şeridinin büyüleyici atmosferinde geçen Moonglow Bay, seni yaşamdan kesitler sunan sakin bir balıkçılık RYO'su içerisindeki duygu yüklü bir hikâyeye davet ediyor.