Moonlighter Between Dimensions
The village of Rynoka. Once again peaceful and prosperous after the events of the Fifth Door. Shaded with green trees, inhabited by adventurous and entrepreneurial creatures alike. You can understand why a person would like to live here endlessly. However, life doesn't stop for anybody. The wind of change is blowing through Rynoka.
A new, cryptic Portal appeared out of nowhere. Does it bring a new threat? Or is it a new way to make an easy profit? And most importantly... are you prepared to enter the unknown?
Between Dimensions is the biggest Moonlighter expansion so far. The DLC enlarges the main experience by filling current dungeons with new creatures, populating all-new Interdimensional Dungeon with mini-bosses, swarming the adventure with new weapons, armory, shop items, and rings.
A brand-new Interdimensional Dungeon (and a chance for it to appear as a Corrupted Dungeon in the original dungeons)