Moonlighter Between Dimensions
Wioska Rynoka. Spokojna i dostatnia – wszystko wróciło do normy po wydarzeniach spod piątych wrót. Ocieniona przez zielone drzewa, jak zwykle zamieszkana przez poszukiwaczy przygód i różne przedsiębiorcze istoty. Chciałoby się tutaj zamieszkać na zawsze. Życie jednak trwa nadal. Wiatr zmian dotarł także do Rynoki.
Nagle i znikąd pojawił się nowy, tajemniczy portal. Czy oznacza nowe zagrożenie? Czy raczej nowy sposób na łatwy zysk? I co najważniejsze – czy dasz radę zmierzyć się z nieznanym?
„Between Dimensionsˮ to jak dotąd największe rozszerzenie gry Moonlighter. Dodatek DLC rozbudowuje główne środowisko gry: w podziemiach pojawią się nowe stworzenia, a w nowym lochu rozciągającym się między wymiarami – minibossy. Do dyspozycji mamy nową broń, zbrojownię, przedmioty w sklepie i pierścienie.