Moonlighter Between Dimensions
Rynoka köyü. Beşinci Kapı olaylarının ardından, bir kez daha huzur ve refah dolu. Yeşil ağaçların gölgesi altında, hem maceracı hem de girişimci yaratıklar yaşamakta. Birinin neden burada sonsuza dek yaşamak isteyeceğini anlayabilirsiniz. Ancak hayat kimse için durmaz. Değişim rüzgarları, Rynoka'da esiyor.
Yeni, gizli bir Portal aniden ortaya çıktı. Yeni bir tehdit mi getiriyor? Yoksa kolay kazanç elde etmenin yeni bir yolu mu? Ve en önemlisi... Bilinmeze girmeye hazır mısınız?
Between Dimensions, şimdiye kadarki en büyük Moonlighter expansion'ı. DLC, mevcut zindanları yeni yaratıklarla doldurarak, tamamen yeni olan Boyutlararası Zindan'a mini bölüm sonu canavarlarını yerleştirerek, maceraya yeni silahlar, cephanelik, mağaza eşyaları ve yüzükler yığarak ana deneyimi genişletiyor.