MORDHAU - Adventurer pack
Take on the horde as one of the adventurers in this fantasy-inspired DLC. Four complete armor sets including their corresponding weapons will ensure there is no shortage of arsenal when it comes to dispatching any kind of enemy, be it otherworldly or mundane.