MORDHAU - Adventurer Pack
Bu fantastik DLC'de maceracılardan biri olarak sürüye karşı savaş. Birbirleriyle uyumlu silahları da içeren dört eksiksiz zırh seti, ister uhrevi ister dünyevi olsun, her türlü düşmanı ortadan kaldırmak söz konusu olduğunda cephanelik sıkıntısı çekmemeni sağlayacaktır.