MORDHAU - Archduke Set
The Archduke Set DLC draws heavy inspiration from Gothic plate armor of the 15th century, paired with an elegantly etched polehammer. This DLC features one of the most intricate designs inspired by our history. The armor set will shine thanks to the newly added third pattern variation, which unlocks different metal tints for each piece. Adorn yourself with the luxurious fluted sections and explore never-before-seen configurations with the new sash, serving as a skirt substitute. Stand out with the ornate sallet in either the medium or heavy variant, enhanced with additional deer antlers.