MORDHAU – Continental Voice Pack 1
Ten pakiet mowy pozwoli Ci prowokować, wyśmiewać i ochrzaniać swoich znajomych oraz wrogów w zupełnie nowy sposób. Inspirowane kulturami kontynentalnymi głosy doskonale uzupełnią każde historyczne wyposażenie.