MORDHAU - Diamond Edition
MORDHAU ortaçağda geçen, birinci ve üçüncü şahıs olarak oynanan, çok oyunculu bir slasher oyunudur. Kurgusal fakat gerçekçi bir dünyadaki bir paralı asker olarak 64 oyuncunun dahil olabildiği kaotik bir savaş alanına gir. Vahşi ve tatmin edici yakın dövüşü deneyimleyince hep daha fazlasını isteyeceksin.