MORDHAU - Dragon Set
This DLC features the Dragon Armor set & Dragon Greatsword, the fanciest and most detailed items ever to reach Mordhau. Originally inspired by the armor of kings & rulers from the 16th century, the Dragon Set leaves no surface untouched. Engraved and embossed down to the last armored segment, the set themes around the magical Dragon beast displayed on the helmet, emerging from a lush set of peacock feathers. The Dragon can also be found intertwined with the greatsword hilt, ready to devour any foe that dares cross the King’s path.