MORDHAU - Dragon Set
Bu DLC'de Mordhau'daki en şık ve detaylı eşyalar olan Dragon Armor seti ve Dragon Greatsword yer alır. Aslen 16. yüzyıl krallarının ve hükümdarlarının zırhlarından esinlenen Dragon Set'in işlenmemiş yeri yoktur. Zırhlı her bir köşesi işlenmiş ve kabartmalarla süslenmiş olan set, miğferde yer alan ve yoğun tavus kuşu tüylerinin arasından yükselen büyülü Ejderha temasına odaklanır. Ejderha, büyük kılıcın kabzasına dolanmış halde de bulunabilir; Kral'ın önüne çıkmaya cüret eden düşmanları midesine indirmeye hazırdır.