MORDHAU - Grotesque Set
Bu özel set, her öğe yuvası için eşsiz parçalar ve tam özelleştirme seçenekleri içerir. Milanolu Rönesans dönemi zırh yapımcılarından esinlenen Grotesque set, derinlerden gelen canavar ve yaratıkları yansıtır.
Bu eşsiz kara şövalye görünümünü tamamlamak için yepyeni bir Grotesque çift elli gürz de bulunur.