MORDHAU - Lion Set
Her yuvayı tamamen özelleştirebileceğin bu özel zırhın üzerinde belirgin bir aslan ve Yunan mitolojisinden Medusa'nın ölüm sahnesi bulunur.
Rönesans'ın zirve yaptığı dönemde klasiklerin yeniden hayal edilmesini temel alan Lion seti, eşsiz bir kahramanlık estetiği sunar.