MORDHAU – Supporter Pack
Paczka zawartości dla tych, którzy chcą jeszcze bardziej wesprzeć developerów gry MORDHAU.
UWAGA: jeśli interesuje Cię wyłącznie zakup ścieżki dźwiękowej bezpośrednio od kompozytorów, możesz to zrobić na platformie Bandcamp.